כתיבת עבודות סמינריוניות

כתיבת עבודות סמינריוניות הן מטלות אקדמיות בעלות מאפיינים חוזרים. סטודנטים רבים לא מכירים את המאפיינים של עבודה סמינריונית (עקב חוסר ניסיון) ולכן מקבלים ציונים שלא תואמים את מה שהיו אמורים לקבל. כמו כן, הלחץ סביב העבודה הסמינריונית הוא בשמיים, רבים מאבדים את חיי החברה שלהם במהלך התקופה, נכנסים ללחצים ואפילו חרדות. הטיפ הראשון שלנו עבורכם הוא לנהל לוח זמנים מדויק לעבודה, ככל שתעבדו מסודר יותר ככה הלחץ ירד. הטיפ השני הוא לקבל ליווי מקצועי של חברות סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות

הצעד הראשון להצלחה

כדי לצלוח את עבודת הסמינריון הדבר הראשון עליו נרצה לשים דגש הוא ניהול זמנים נכון. מה שקורה בפועל הוא שסטודנטים רבים מיד רצים לכתוב את העבודה ללא שום חקר מקדים. שלב החקירה ואסיפת המידע הוא הקריטי ביותר והוא גם יכול מאוד לעזור לכם בהפחתת הלחץ. ההמלצה שלנו היא להיצמד לכמה שיותר מקורות מידע אמינים, לחלק את כל מקורות המידע בהתאם לשאלת המחקר שלכם ובהתאם לנושאים בהם אתם דנים במהלך כל פסקה. לאחר שיש חלוקה של כל המידע באופן נגיש תוכלו להתחיל לכתוב את העבודה. ליווי מקצועי בכתיבת עבודות סמינריון מעניק לכם גישה לכל מקורות המידע. הבעיה היא שרוב המקורות האמינים עליהם תרצו להסתמך הם באנגלית ונדרש תרגום. כתיבת עבודות סמינריוניות דורשת מכם לשאוב הרבה מידע וכמו כן, לציין מהיכן המידע מגיע. חברות ליווי מקצועיות יפנו אתכם למקורות המידע, יתרגמו עבורכם את מה שנדרש ואפילו יעברו אתכם צעד אחרי צעד בכתיבת העבודה.

מהו התחום בו אתם כותבים?

כתיבת עבודות סמינריוניות היא בתחומים רבים, בכל תחום יש דגשים שונים בכל הנוגע לכתיבת העבודה. לדוגמא, בתחום המשפטים אנו נרצה למצוא פסקי דין שמוכיחים את שאלת המחקר שלנו, נרצה להראות סייגים ולכתוב בשפה משפטית במשלב גבוה. בתחום החינוך נראה להישען על נתונים שמגיעים מהשטח, מחקרים שנעשו בעבר, שיטות חינוך, יישום תיאוריות ועוד.  במדעי המדינה נרצה לכתוב גם על נושאים אקטואליים וגם על נושאים שעד היום בעלי השפעה, יש להיות במעקב אחרי התקשורת ולהשתמש בה לצורך כתיבה עדכנית. בנוסף לכל אלו יש לנו עוד תחומים כמו: קולנוע, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, סוציולוגיה, אנגלית, מתמטיקה, כלכלה וכן הלאה. חברות ליווי בכתיבת עבודות סמינריוניות הן בעלות צוות רחב המתמחה בתחומים הנדרשים, הצוות בעל ניסיון ומכיר את כללי הכתיבה של כל מוסד אקדמי בארץ. חשוב לזכור, בכל מקרה של ליווי מקצועי יש לעדכן את הצוות בדרישות המרצה, שכן זה נתון משתנה.

לא יפסלו אותי?

לא מעט פעמים עולה השאלה האם זה חוקי, האם המרצה לא יפסול אתכם בכך שלקחתם ליווי מקצועי. בקצרה, התשובה היא לא. הדגש הראשון בבחירת חברת סיוע בעבודות אקדמיות הוא לבחור בחברה ששומרת על דיסקרטיות מוחלטת. דבר שני, ברגע בו כתיבת העבודה נעשית בשיתוף פעולה אין שום עבירה על חוקי האתיקה האקדמית. על אותו משקל אפשר לעבוד עם מורה פרטי והוא ילווה אתכם בכל הכתיבה (רק שזה יעלה לכם הרבה יותר כסף). אתם יכולים להסיר את הדאגה מליבכם, מדובר על ליווי מקצועי מוכר, ידוע וחוקי לחלוטין.

המטרה בליווי היא לתת לכם כלי עזר שיוכלו לסייע לכם להגיש את העבודה בצורה מיטבית. כחלק מהשירות של החברה אתם תקבלו תרגום אקדמי, עריכה לשונית, משוב לעבודה אקדמית, הנחיה אישית, סטטיסטיקה כמותית וניתוח דוחות פיננסים, כל אלו נמכרים לסטודנטים ללא הגבלה או התניה בשימושם. כאשר אתם מזמינים תוכן אקדמי השירות הוא לצורכי ידע, התרשמות והעשרה בלבד. ברגע בו אתם מגישים את החומר אותו קניתם ללמידה רק אז זו עבירה על כללי האתיקה של האקדמיה.

מי אנחנו?

חברת פקולטה הינה חברה מקצועית המעניקה שירותים נלווים לסטודנטים. בתחילת דרכה החברה עסקה בתרגומים אקדמיים בין השפות אנגלית, ערבית ועברית. עם הזמן התרחב סל השירותים של החברה וכיום היא מציעה שירותים נוספים בעלי חשיבות עצומה לסטודנטים שנמצאים בכל מסגרת לימודים. הצוות של החברה מורכבת מצוות מקצועי ומיומן של כותבים אשר כולם בוגרי לימודים אקדמיים במוסדות מובילים בישראל. הצוות מלווה את הסטודנט באופן אישי, החלק מהצעת המחקר ועד להגשת טיוטה וקבלת משוב.

כתיבת תגובה