ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות

Beautiful brunette studying on notebook

כתיבת עבודות אקדמיות מצריכה זמן רב ותכנון מראש, אנחנו בפקולטה מציעים לך ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות וסיוע בכתיבת עבודה אקדמית בכל נושא לו תזדקקו (בין אם זו עבודה אקדמית במדעי הרוח ובין אם זו עבודה אקדמית במשפטים). מרגע איסוף החומרים לעבודה ועד להגשת העבודה הסופית וקבלת הציון לשביעות רצונכם, אנו נוודא עמכם בכל שלב של העבודה כי העבודה האקדמית מתקדמת בכיוון הרצוי לכם ונדאג לוודא כי אנו עומדים בדרישות המרצה והקורס בו אנו כותבים לכם עבודה אקדמית.

אנו בפקולטה מעמידים לרשותכם צוות מומחים מיומן בעלי ניסיון רב בסיוע וליווי בכתיבה אקדמית כאשר סיוע בהכנת העבודות נעשה במיוחד עבורכם והן מאה אחוז מקוריות (!!) ללא כל חשש להעתקה או להימצאות עבודה דומה בערימת העבודות האקדמיות אשר ממתינות למרצה לבדיקה.

ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות הוא שירות שניתן לסטודנטים בכל שלב בו הם נמצאים, בין אם מדובר על תואר ראשון ובין אם מדובר על דוקטורט. בכל מוסד לימודים גבוה יקבלו התלמידים מטלות לכתיבת עבודה אקדמית בהתאם לקורס בו הם נמצאים. המטרה שלכם היא לקבל ציון גבוה ולשמור על ממוצע ציונים גבוה. ממוצע ציונים הולם יעזור לכם לעבור את הקורס בהצלחה ואף במציאת עבודה. אם כך, מהו ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות והאם אתם צריכים אותו?

מהי עבודה אקדמית?

בכל מוסד להשכלה גבוהה תלמידי המוסד מקבלים עבודות אקדמיות, בין אם מדובר על אוניברסיטאות ובין אם מדובר על מכללות. אופי העבודות האקדמיות משתנות בהתאם למוסד בו אתם נמצאים, בהתאם לקורס אליו המטלה מוגשת ובהתאם לאורך העבודה. עבודה אקדמית יכולה להגיע לעד מאות עמודים (דוקטורט), במקרים אחרים עבודות אקדמיות מחייבות את הסטודנט להגיש לפחות מספר בודד ועד עשרות עמודים. ללא עבודה אקדמית מעל ציון עובר לא תוכלו להמשיך לקורס הבא, לקבל תואר ראשון, שני או דוקטורט.

כל תהליך כתיבת העבודה האקדמית יכול לנוע בין תקופה קצרה של כמה ימים ועד לעבודה מעמיקה שדורשת מאיתנו אל מלוא הזמן במשך חודשים. ככל שיש לסטודנט יותר ניסיון בתחום כתיבת העבודות האקדמיות ככה משך זמן כתיבת העבודה יהיה פחות יותר. מרבית החומרים אליהם אנחנו נחשפים יהיו באנגלית, מעטים יהיו בעברית. על הסטודנט לערוך מחקר מקיף, לפנות למאגרי מידע, מאמרים אקדמיים, מאמרים מדעיים, ספרים ועוד. כמו כן, לכל עבודת המחקר יש שלב משלה בה הסטודנט (בעיקר בתחילת דרכו) צריך ללמוד את השפה המדעית בה מוצג כל החומר המקיף ולהסיק מסקנות בהתאם.

כאשר מגיע הסטודנט לכתיבת העבודה הוא חייב להקפיד על שפה מאוד דייקנית, מיקוד נושאים לפי פסקאות, זרימה נכונה בין פסקה לפסקה, מציאת קשר לוגי בין כל התכנים המוצגים בעבודה, הצגת מקורות מידע מהם שאב הסטודנט את המידע וליצור רשימת ביבליוגרפיה אשר תכלול את כל מקורות המידע. יש השפעה מאוד גדולה לציון אותו יקבל הסטודנט בקבלה למקומות עבודה והציון הסופי. כדי לממש את הפוטנציאל שלכם ולגרום לעבודה האקדמית להיות ברף הנדרש (רצוי מעליו), ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות נמצא כאן בשבילכם. הליווי מסיר מכם ספקות, ומעניק לכם את כל הכלים להשגת היעדים לציון הנכסף.

מה זה ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות?

ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות הוא שירות של ליווי ותמיכה לאורך כל התהליך. הליווי הוא החל מהשלב הראשון על החלטת בחירת הנושא, מיקוד בנושא שמתאים לכם ומעניין אתכם, סיוע במציאת חומר רקע המסייע לכם בכתיבת העבודה וכמו כן, במקרה בו אתם נמצאים כבר בתוך תהליך כתיבת העבודה תוכלו לקבל סיוע בכתיבה עצמה, היגוי נכון, עריכה לשונית, ניתוח סטטיסטי לעבודות מחקר, משוב לעבודה אקדמית, תרגום אקדמי למאמרים, תמצות והרחבה על נושא מסוים, העברת המסר בצורה רהוטה ומהודקת בהתאם לדרישות של המוסד האקדמי אליו אתם מגישים את העבודה.

מהם הכללים לכתיבת מאמרים אקדמיים?

  • תכנון – תכנון נכון של אסטרטגיית כתיבה יכול להועיל לכם בהמשך. ככל שתגדירו יעדים וזמנים מראש ככה תדעו איפה אתם נמצאים ביחס לזמן ההגשה. התכנון כולל הגדרת לוח זמנים מדויקת המשתלב בחיי היומיום שלכם, איפה ניתן למצוא מקורות מידע, ראשי פרקים, תחום עניין והגדרת מטרות ותת מטרות ספציפיות לכתיבה.
  • שיתוף – השיתוף יכול לבוא לידי ביטוי בשני דברים, האחד הוא כתיבת משותפת עם חברים לקורס ובכך אתם תלויים גם באנשים אחרים, זה יכול להעלות את המוטיבציה אך לעיתים גם להוריד. הדבר השני הוא משוב, קבלת משוב בכל שלב בתהליך הוא קריטי. רצוי לדון ברעיון שלכם לעבודה עם כמה אנשים, הראו להם את הטיוטה שלכם וקבלו את הביקורת, קווי מחשבה חדשים ותיקונים אם יש.
  • עקביות –  המכשול הגדול ביותר בכתיבת עבודה אקדמית הוא עקביות. אתם זקוקים לעקביות במהלך כתיבת העבודה, שמירה על לוח זמנים ושינוי סדר העדיפויות לפחות לפרק הזמן עד להגשת המטלה.
  • ליווי – ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות יכול להועיל לכם גם מבחינת יעילות הזמן, מציאת מקורות מידע, היגוי, עריכה לשונית ומשוב ממקום ניטרלי. השירות ניתן על ידי צוות מומחים עם ניסיון והכרה.

סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות

אנו מציעים גם שירות סיוע לעבודות אקדמיות לסטודנטים מבינכם שמעדיפים לכתוב את העבודה בעצמם, אך זקוקים לעזרה ויד מכוונת. אנו נעמיד לרשותכם את היועץ אקדמי המתאים ביותר לנושא העבודה בו בחרתם ונסייע לכם בכל דבר אשר תזדקקו לו, בין אם זה מציאת מקורות מידע נוספים ובין אם ניתוחיי מאמרים אשר התקשיתם בהם.

צוות פקולטה עומד תמיד לרשותך בליווי בכתיבת עבודות אקדמיות !

כתיבת תגובה